Aquesta setmana haurem d’ajudar al nostre super heroi a vèncer tots els obstacles per a que pugui recuperar els seus poders ja que un altre heroi els hi ha agafat per a poder ser el més poderós. Per a poder-los recuperar el dijous al matí haurem de superar una ginkama.
Cada dia farem jocs d’aigua al casal, així que cada nen/a ha de portar el banyador, la tovallola i les xancletes per a mullar-se. Si volen poden portar estris d’aigua per a jugar. Cada dia anirà a casa per tal de que es pugui eixugar bé.
El dimecres al matí anirem d’excursió, amb autocar, a escalar al climbat ( la Foixarda, Monjuic). A les 13 hores ja estarem a l’escola. Aquest dia no cal que portin motxilla doncs no farem jocs d’aigua.
El divendres, independentment de l’opció horària, tots els nens i nenes surten a les 17h. Recordeu que els infants que no dinen a l’escola han de portar el menjar de casa. Aquest dia al matí anirem una estona a la piscina del Safa a jugar. Per la piscina del Safa cal que portin el casquet de bany. Després anirem a dinar i a jugar al Turó de la Peira.
Cal que tots els nens i nens portin al casal UNA SAMARRETA BLANCA ja que les pintarem. Quan més aviat ens la feu arribar, millor!
3 de setembre de 2018