CONVOCATÒRIA REUNIÓ INFORMATIVA PER A LES FAMÍLIES DEL CASAL D’ESTIU 2020 I ALTRES INFORMACIONS IMPORTANTS

Davant la situació excepcional que estem vivint, la comissió de casal d’estiu i l’equip de monitors/es convoquen a totes les famílies inscrites al casal d’estiu a una reunió informativa del casal de forma telemàtica, per impossibilitat de fer-la presencial.

Quan? 

  • Famílies de 1er a 6è de primària: Divendres 12 a les 18 h
  • Famílies de P3, P4 i P5: Divendres 12 a les 19 h

On? 

Al següent enllaç del Google Meet:  https://meet.google.com/ena-bnzt-vtu?authuser=0

Com?

  • A l’ordinador pots fer servir els navegadors Chrome, Firefox, Edge o Apple Safari. Si vols fer servir mòbil o tablet, cal que et baixis l’aplicació Google Meet.
  • Ens connectarem en el link que us facilitem en aquest correu a la hora assignada. Simplement haureu de clicar al link i podreu entrar a la reunió.
  • Durant la reunió us demanem que tingueu el micròfon apagat per facilitar la comunicació entre totes i tots. D’aquesta manera parlarà una sola persona i no hi haurà interferències de so.
  • Primer es farà la presentació de tota la informació i després s’obrirà un torn de paraula per comentaris i preguntes. Quan vulgueu feu una intervenció demaneu el torn de paraula aixecant la mà i se us donarà pas. Llavors, activeu el vostre micròfon.

I si no puc estar a la reunió?

Després de la reunió, enviarem la informació per correu electrònic a totes les famílies inscrites amb què cal portar cada dia, els horaris, les entrades i sortides, etc. S’aniran enviant també noves informacions, si així es requereix.

Si amb tot, alguna família necessita alguna informació addicional o té més dubtes, haurà d’enviar un correu a casaldestiu@afacancarabassa.cat i es tractarà el tema de manera personalitzada.


MÉS INFORMACIONS IMPORTANTS:

  1. Full de responsabilitat: Adjunt a aquest correu trobareu una declaració responsable. ÉS IMPRESCINDIBLE que ens la retorneu degudament contestada i signada el més aviat possible. Sense aquest document entregat, cap infant pot realitzar el casal d’estiu. Cal enviar-la a casaldestiu@afacancarabassa.cat
  2. Autoritzacions, carnet de la seguretat social i de vacunació: Algunes famílies encara no han enviat els fulls d’autoritzacions o no ens han fet arribar la documentació que es requeria. Recordem que cal fer-ho el més aviat possible i que aquell infant que no hagi entregat aquests documents el primer dia de casal no podrà realitzar-lo. També aprofitem per recordar que l’Ajuntament de Barcelona i el departament de Salut de la Generalitat consideren altament recomanable que tots els infants portin el carnet de vacunació al dia i més encara a les circumstàncies actuals.
  3. Suspensió del servei d’acollida: degut a les circumstàncies actuals, s’han de fer grups tancats d’infants i no barrejar-los en cap moment. Per tant no es podrà fer servei d’acollida fora de l’horari. Però es mantenen les tres franges horaries: de 9 a 13 h, de 9 h a 15 h i de 9 a 17 h.
  4. Data límit per canvis: Dimecres dia 10 és el darrer dia per comunicar modificacions (canvis d’horari, anul·lacions…) en les inscripcions dels infants. Es cobrarà, per tant, allò que figuri a la inscripció a partir de les de les 23.59 h de dimecres si no heu comunicat res. Les comunicacions cal fer-les per correu electrònic a casaldestiu@afacancarabassa.cat per tal que quedin registrades per escrit. L’organització no pot assegurar que totes les modificacions siguin possibles.
  5. Corrent de pagaments: Per participar de les activitats de l’AFA Torrent de Can Carabassa cal estar al corrent de pagament amb l’Associació. Si alguna família no ho està, cal que es posi en comunicació amb junta@afacancarabassa.cat per tractar el cas de manera individualitzada.
  6. Pagament del Casal: El pagament es realitzarà en dos terminis
    1. Divendres 12/6
    2. Inici del mes de juliol

Infografia informació casal en PDF

 

 

Casal d'estiu