C. Llobregós 17; 08032 Barcelona 934074015 info@afacancarabassa.cat

Casal d'estiuInformacions d'interès

Novetats inscripció del Casal d’Estiu

Les setmanes 1, 2, 3 i 4 del Casal estan complertes. Això significa que a hores d’ara només hi han places a la darrera setmana de juliol i a les dues de setembre.

La reunió amb les famílies, comissió, equip de coordinadors i monitors serà el dilluns dia 7 de juny a les 19 h i serà online. Rebreu uns dies abans l’enllaç.

També recordar que darrer dia per tramitar les beques és demà. Per tant avui han d’estar totes demanades per les famílies per tal que la comissió pugui fer les gestions.

Recordatori per les famílies que han fet inscripció al Casal d’estiu de l’escola

1 – Es necessari emplenar el formulari i la paga i senyal per fer la inscripció

2 – La beca només es pot demanar un cop ha estat correctament  inscrit l’infant

3 – Les famílies que han demanat només la beca pero no han fet formulari d’inscripció si havien demanat alguna de les setmanes que ja està tancada hauran de tornar a fer el formulari de la beca amb les noves dates. Actualment hi ha 4 setmanes tancades a l’inscripció. Un cop fet això, heu de tornar a fer la beca. Cal que estigueu atents perquè si és el vostre cas, rebreu un correu electrònic per tal que ho pugueu arreglar abans de demà. Sinó, no es podrà demanar la beca de l’Ajuntament.

4 – Les famílies son qui demanen la beca i es responsabilitat 100% seva que la informació sigui correcte i complerta. Si aquesta informació no és correcte o està incomplerta, pot afectar a que l’Ajuntament l’atorguí. La comissió no és responsable de la veracitat i correcció de les informacions que posen les famílies ni al formulari d’inscripció ni al de la beca.


Traducció automàtica:

Segueix-nos

Comptador

  • 119.590 Visites